luni, 8 octombrie 2012

Opt octombrie si zilele ce urmeaza.

ZIUA 2

Și iarăși cu gândul la tine. Azi a plouat . Am mers prin ploaie fără să o simt,.întreaga lume te vrea înapoi, am simtit acest dor în furia vântului care lovea violent copacii, și oamenii ,și străzile. O lună a fost soare și cald, toți te așteptau pe tine, iar când ai plecat.....totul s-a răsturnat. Totul e haos și nimeni nu-și dă seama.
  Mă trezesc azi dimineață și brusc sunt alta. Aprind televizorul: - De azi vremea se va răci, se așteapta ploi puternice în toată țara....
 Ies din casa și pun căștile în urechi, degeaba....urasc toate posturile de radio pe care eri dimineața le ascultam fericită și lipsită de griji....ascult muzica lentă din playlistul meu, pe care  nu l-am mai deschis mai mult de un an.... imi pare că tot ce ascult e despre tine....chiar și piesa "Despre tine cant"...mintea mea parafrazeaza:

E tot , e pustiu, cata durere-n mine
Si cata dragoste si toata, toata-i pentru tine
Nu inteleg ce fac pe lume
Cand nu mai esti aproape
Nu poti visa in noapte
Asa cum eu visez

Dar tu pleci, eu raman
Si-ti mai doresc, iubirea care-am vrut
Sa ti-o ofer atat de mult
Poate acum ,cand nu mai esti
Voi intelege sper
Dar e prea tarziu
Si te inalti spre cer...

Si tu te inalti spre cer
Si simt ca ma lasi ingerul meu
Cand ploaie va fi pe pamant
Tu vei sti ca despre tine cant
Cand soare va fi pe pamant
Tu vei sti....

Sau piesa "Unbreak my hear":

Don't leave me in all this painDon't leave me out in the rainCome back and bring back my smile come and take these tears away...
Undo this hurt you causedWhen you walked out this worldAnd walked outta my life...Uncry these tears...
Si altele care sunau in unison in mintea mea....pentru tine.....despre tine.....



P.s: De azi mi-am propus sa scriu in fiecare zi, oricat de putin, timp de 40 de zile.....doar asa imi inabuș durerea....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu